Uçak Modu

By Ocak 30, 2013

iPhone'u aldığımdan beri Hüma'nın elinden almak pek mümkün olmuyordu. Daha 1 yaşında bile değildi ama telefonla oynuyordu bir şekil, tam beceremese de oynamak istiyordu en azından.
Mecbur bazı oyunlar, çocuklara yönelik uygulamar yükledim ben de, her ne kadar o dönem itibariyle çok tasvip etmesem de... En azından daha fazla radyosyana maruz kalmasın diyerek uçak moduna alıyordum telefonu Hüma'ya verirken. Böylece hem de sağı solu aramasına engel oluyordum.
Artık telefon konusunda iyice uzmanlaştığını söylememe gerek yok herhalde. Hüma için indirdiğim 4-5 uygulamadan da artık hepten sıkıldı ben de telefona çok sarmasın diye yenilerini yüklemiyorum çünkü zaten dayısının bana aldığı tablet artık Hüma'nın oldu ve gün içinde yeterince oynuyormuş onunla. 
Bu arada ben sürekli telefonu uçak moduna aldığım için tam ona verecekken bizim bıdık öğrenmiş telefonda ne yaptığımı ve şimdi telefonu eline alır almaz uçak moduna alıyor :)
Zaten o vesileyle telefonun ayarlarına da iyice sarmış vaziyette. Telefonun bildirim ayarlarıyla oynuyordu geçenlerde.. Telefonu geri aldığımda türlü ayarları değiştirilmiş ve  hemen hemen bütün programlar, ayarlar, uygulamalar açılmış oluyor. 
Bugün benim tez sunumu sonrası hüma ve annemin yanına gidecektim, gittim de ama bizimkileri bulamadım. Arıyorum telefon kapalı, artık kendi kendime gezmeye başladım. Sonra da aradım buldum bunları yemek katında olacaklarını tahmin ettiğim için. Neyse anneme telefonun kapalı olduğunu söylediğimde haberi yoktu, Hüma'nın elindeydi dedi, bir baktık ki telefonu uçak moduna almış Hüma hanım. Yani 3-4 saat kimse ulaşamamış anneme  :)

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.