Pınar Hanım'la Görüşme

By Şubat 13, 2013 ,

İpek Hanım'ın Çiftliği'ni biliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum. O kadar çok yazıldı çizildi ki hakkında (ben de dahil) duymayan kaldı mı bilmiyorum. Kaldıysa buyurun linki burada;


Çiftliğin sahibesi Pınar Kaftancıoğlu, ailesine ait araziler üzerinde, ilk başta kızı İpek'e sağlıklı şeyler yedirmek amacıyla ekim dikim işlerine başlamış. Sonradan çiftlik büyümüş de büyümüş. Pınar Hanım'ın organik ürün üretiyorum gibi bir lafı sözü yok. Dediği "anam babam usülü" tarım yaptığı... Yani eskisi gibi, yani olması gerektiği gibi... 

Ben de Hüma doğduğundan beri doğal ve sağlıklı beslenme konusuna dikkat ettiğim için ve de ne yazık ki şehirlerde doğal olan pek bir şey kalmadığı için İpek Hanım'ın Çifliği'nden çeşitli şeyler alıyorum. Hatta bundan Güvenilir Gıda Meselesi yazımda bahsetmiştim. 

Geçenlerde bu yazıya isimsiz bir yorum bırakılmış, aslında İpek Hanım'ın Çiftliği'nden alınan ürünlerin piyasadan toplandığı filan gibi şeyler. Pınar Hanım çok üzüldüğü ve ben de anlamsız bulduğum için sildim yorumu. Zira ben alıyorum ve ürünlerden memnunum. 
Bir çok ürünün orjinalini bu vesile ile görme fırsatım oldu desem yalan olmaz. Mesela havuç, İpek Hanım'ın Çiftliği'nden bir havuç geldi bize, baya böyle tozlu topraklı, üzerinde de yeşil sapları duruyor. İrili ufaklı ve çok lezzetli. Ama ben en çok o tepesindeki saplara bittim, çizgi filmlerde olur ya, aynen öyle işte... Halbu ki manavdan, pazardan, marketten alınan havuçlar öyle mi, değil.. En ufak bir yeşillik olmadığı gibi pırıl pırıl parlıyorlar nedendir bilmem... 

Neyse sonuç olarak o münasebetsiz yorum üzerine Pınar Hanım'la telefonla görüştük, bizi çiftliğe davet etti, hatta biletleri de ben alırım dedi. Benim tez ve iş yoğunluğu ve havalar nedeniyle teklifini kabul edemedim, şimdilik. İnşallah baharda gideceğiz Hüma'yla, bakacağız tarlalara, tavuklara vs., gezeceğiz çiftlikte, temiz havada...Bol bol fotoğraf ile daha detaylı anlatacağım İpek Hanım'ın Çiftliği'ni, bir aksilik olmazsa..

Ancak bu vesile ile Pınar Hanım'la görüşüp tanışacağız önümüzdeki hafta... 
Pınar Hanım'a sorusu olan varsa yorum olarak yazsın, bizzat soracağım kendisine...

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.