Hüma'nın Doğum Günü Hazırlıkları

By Mart 07, 2013

Hüma'cığımın doğum günü yaklaşıyor. Artık bu işlere iyice aklı erdiği için de doğum gününü iple çekiyor desem abartmış olmam zira son zamanlarda hemen her gün doğum günüm oldu mu diye soruyor garibim. Hatta geçen sabah doğum günü elbisemi alma diye ağlayarak uyandı. Gülsem mi üzülsem mi bilemedim :)
Neyse geçen sene hasta olmamıza rağmen epeyce bir uğraşmıştım hazırlıklarla (bakınız Hüma'nın İlk Doğum Günü yazım) hatta sonrasında da bu ilki diye bu kadar uğraştım artık bundan sonrakilerde uğraşmam diyordum. Ama hem Hüma'nın doğum günüyle ilgili beklenti ve hevesi artınca hem de vakit yaklaştıkça benim de heyecanım artınca kolları sıvamak farz oldu. Kolları sıvamaktan kastım organizasyon anlamında zira zaten sürekli vakitsizlikten yakındığım için maceraya atılmak istemedim evde kendim yapıcam şunu bunu diyerek. 





Hazırlıklar için listem şu şekilde;
  • Kıyafet
  • Süsleme
    • Temanın Belirlenmesi
    • Süslerin Siparişi
    • Ekstradan Alınacaklar (sipariş verdiğim kişiye özel süslerin yanı sıra alacağım süslemeyi tamamlamak için kullanılacak kurdele, tül, bant, yapıştırıcı vb)
    • Balon
  • Pasta
  • Davetiye ve Davetli Listesi
  • Doğum Günü Menüsü
  • Gelenlere Verilecek Hediyelik
  • Hüma'nın Özel İsteği (Sürpriz :))
Hüma Hanım'ın doğum günü kıyafetini bir arkadaşım Amerika'dan getirdi bir süre önce, o açıdan çok şanslıyım zira zaten beğendiğim bir elbiseydi ve kolaylıkla çözülmüş oldu. Tek eksiğim üzerine giymesi gerekebilecek olan bolero, bir tane aldım ama içime sinmedi sanırım başka bir şey bakacağım. Ayakkabılar ve çorap da tamam. Hatta Hüma da çok beğendi. Giymek istiyor giyeceği günü iple çekiyor. 
Geçen sene olduğu gibi süsleri İyi Fikir Atölyesine sipariş verdim, en zor kısmı temayı belirlemek oldu ama içime sindi. Taslakları gördük beğendik Elif Hanım'ın son haline getirmesini bekliyoruz. Ama onun yaptırdıklarıyla yetinmeyeceğim geçen seneki doğum gününde de olduğu gibi evi biraz daha süslemeye, boş ve beyaz duvarlarımızı doldurmaya çalışacağım. Tavan yüksek olunca doldurmak ve özellikle fotoğraflarda canlı görünmesini sağlamak zor oluyor. 
Pasta siparişini Zeze Butik'e verdim. 
Geçen sabah (sabahın köründe) kalktım ve Hüma'nın davetiyesini hazırlayabildim. Listeyi serviste ya da evde bir ara yapmıştım zaten, sonra da herke email attım. Arkadaşı Ela'ya da anneannesiyle birlikte Hüma söylemiş. 
Menüyü de aşağı yukarı belirledim. Nasıl servis edileceğini düşünüyorum belki birkaç malzeme ve süs desteği iyi olur :) Bakalım bulabilirsek istediğimiz gibi bir şeyler. 
Hediyelik için Hüma ile bir Diy Projesi yapmayı planladım. Sanırım bir miktar kırtasiye işinden sonra evdeki malzemelerle yapılabilecek. 
Hüma'nın özel isteği ise aylar önce doğum gününde ne yapalım nasıl olsun salon diye sorduğumda istediği bir şeydi. Epeyce tarif etti nasıl olmasını gerektiğini kuzum. Gerekli şeyleri alıp organizasyonu tamamlayacağım inşallah.
İşte hazırlıklar şimdilik böyle..
Her ne kadar listeden bazı kalemleri çözmüş olsam da daha yapılacak çok şey var. 

Bunları da Okuyabilirsiniz

1 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.