Yaz Durumları ve Tatil Hazırlıkları

By Temmuz 30, 2013

Çook uzun zaman oldu yazmayalı.. Son yazım Gezi Parkı Olaylarının ilk günlerine denk geliyor. Sonrasında malum gündem yoğunluğu, hepimizin yaşadığı gergin garip süreç ve tüm bu yoğunluk içinde duyguları, hisleri toparlayıp yazamama hali... Bir nevi blogda grev vardı..
Bu süreçte benim tez çalışmaları da sona yaklaşılması itibari ile hız kazandı. Geceler geceler boyunca dirsek çürüttüm resmen. Benim yaz boyu tezle uğraşacağım belli olunca hem Hüma denizden, güneşten maksimum faydalansın hem de ben tezle daha yoğun uğraşabileyim diye iki kez anneannesiyle Antalya'ya gitti Hüma. Hatta ilk gidişindeki maceralarını Antalya Macerası yazımda anlatmıştım. (İkincisi direnişe denk geldi zaten, bir şey yazamadım)
Neyse ki Haziran sonunda da Hüma ile ikimiz kaçmışız Antalya'ya :) Yoksa hem minnoşumla vakit geçiremeyecek hem de tezle ilgili bu kadar yoğun çalışacak metaneti kendimde bulamayacaktım. 

Önüne kovayı, küreği koy, unut orada :)

Havuz Güzelim

Artisssst

Antalya'da Hüma'cığımla bol bol havuza girdik, denize fazla giremedik, dalgalar rahatsız etti bizim hanımı.. Ama ilk defa bütün gün deniz kenarında vakit geçirdik. Gayet de güzel oldu, o yüzden önümüzdeki Datça tatili için daha bir heyecanlıyız. Başlangıçta günün büyük kısmını odada geçirip, denize akşam üstü gideriz diye düşünüyordum ama baktım ki Hüma'cığım çok mutlu deniz kenarında ve söz dinleyip gölgede de duruyor, biz de kahvaltıdan sonra gidip akşama kadar deniz kenarında kalabiliriz diye düşünüyorum. Hem senenin bir haftacığı da biraz fazla güneşe maruz kalmasının bir zararı olmaz bence, zaten gereken önlemleri alıyoruz elimizden geldiğince. 

Tatil hazırlıkları her ne kadar alışveriş kısmını parça parça yaptıysak da hala bitmedi hatta daha yeni başlıyor diyebilirim. Uzun zamandır tatil için hazırlık yapmamıştım, geçen sene ve önceki sene zaten Hüma küçük olduğu için yazlıkta anneannemin yanında kalmıştık dolayısıyla ekstra hiçbir şeye ihtiyacımız olmamıştı. Ama bu sene uzun bir aradan sonra ailecek (çekirdek aile olarak) tatile gideceğiz, gerçekten heyecanlıyız... 
Tolga ile en son tatile gittiğimizde de yine Datça'ya gitmiştik, Hüma o zaman daha karnımda hücrelerden ibaretti sanıyorum :) Nereden nereye...

Neyse uzun lafın kısası hem Hüma için hem de kendimiz için bazı eksiklerimizi almamız gerekti, her zamanki gibi aslolan Hüma'nın ihtiyaçları olduğundan ve de çocukla tatile gideceklere fikir vermesi açısından Hüma'nın alışveriş listesini paylaşıyorum;
  • Yüzme Yeleği
    • Antalya'da altı kapalı simitle yüzen Hüma her ne kadar simitiyle çok mutlu olsa da o haliyle pek yüzüyor sayılmıyor, vücudunun büyük bölümü suyun dışında kalıyor ve sadece oturuyordu. O nedenle Datça'da simit yerine kullanılabilecek alternatif arayışındaydım. Küçük olduğu için kolluklar emniyetsiz geldi, yaşına göre olanları da satılıyor olsa da piyasada sık bulunanlar daha büyüklere göre olanlar. Bir ara batmayan mayolara da baktık, bize biraz dengesiz geldi, belki bu da seneye için daha iyi bir alternatif olabilir diye düşündük. (Batmayan mayo için iyi markalardan birisi sanıyorum Konfidence, bakınız)  
    • Sonuç olarak biz bunu aldık. Mothercare, Imaginarium gibi çocuk mağazalarında da var, biz Decathlon'dan aldık. Hem daha uygun fiyat hem de daha çok beğendik.
  • Şapka
    • Aslında UV koruyuculu şapkalardan almayı düşündüm ama sonra hem görmedim ve arayacak fırsat bulamadım hem de ne kadar gerekli olduğu konusunda emin olamamıştım, sonuç olarak almadım. Onun yerine süslü bir şapka aldık. 
  • Mayo
    • Bu sene tek alt mayo bulamadım, kız çocuklarına göre illa bikini seti olarak ya da tam mayo olarak var, ben de H&M'den bir mayo almıştım, Hüma'nın hiç gözü tutumadığı için giymedi, ben de geri verdim. Geçen sene aldıklarım zaten hala geliyor, onları giyecek artık. 
  • Güneş Kremi
    • Güneş kremlerinin kullanım süresi 1 yılmış, ben bunu bilmiyordum. O yüzden bu sefer elimizde kalmasın diye hem Hüma'nın hem de benim günlük kullanımımız için Hamilton Sensitive aldım. Memnunum.
  • Terlik
    • Hüma'cığıma nasıl bir terlik alacağımı düşünüp duruyorken annem ona yaz başında Antalya öncesi çakma crocs almıştı. O kadar çok sevdi ve rahat etti ki bazen parka giderken bile giyiyor. Orijinal crocs alacağım en yakın zamanda, bunu beğendim ama 100 TL vermek istemediğimden Takatuka'da indirime girmesini bekliyorum. 
  • Havlu
    • Plaj havlusu yerine Hüma'ya bambu peştemal aldım, Madam Coco'dan, çok güzel, yumuşacık. Tavsiye ederim, tatil sonrası da banyo havlusu olarak kullanırız belki o kadar güzel yani :) 

Bu sefer valiz hazırlama işini son geceye bırakmayıp yavaş yavaş aklıma gelenleri eklemek istiyorum. O nedenle Cuma günü yola çıkacak olmamıza rağmen Salı akşam itibariyle başlıyorum valiz hazırlıklarına. Daha valizler hazırlandıktan sonra arabada yanımıza alacaklarımızı hazırlamamız gerekiyor, malum yol uzun. Hüma için oyuncak, kitap, kalem, müzik cd'leri ayrıca kahve, su ve atıştırmalık bir şeyler almak gerekiyor yanımıza. Tabii yedek kıyafet, ıslak mendil, portatif tuvalet gibi her daim yanımızda olanları saymıyorum bile...

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.