Serkan Kırmızı ile Davulumdan Masallar

By Aralık 12, 2013 ,

Hüma'nın kreşinde düzenlenen bir etkinliği duyurmak istiyorum, Serkan Kırmızı ile Davulumdan Masallar. Çocuklara ritm duygusu, yaratıcılık ve drama yeteğini kazandırmayı amaçlayan müzikli danslı interaktif bir çalışma. Ben bunu geçen sene duymuş ama sanıyorum o sıralar İstabul'da yapılıyor olduğundan katılamamış hatta epeyce de üzülmüştüm neden burada yok diye.. Sonuç olarak biz Hüma ile birlikte katılacağız gelenler olursa orada görüşürüz. Detaylar aşağıda. 
Ayrıca Alternatif Anne'nin Serkan Kırmızı ile yaptığı söyleşi/röportaj için tık tık 
-----------------------------------------------------------------
Kış geldi, hava soğuk.
Ama biz bir aradayız.
Sokulun sokulun size bir masal anlatacağım.
         
"Hey! Hey! Çocuklar.
Bakın burada bir dere var.
Karşılaşınca derede balıklar,
Dala çıka dala çıka oynarlar."

SERKAN KIRMIZI ile DAVULUMDAN MASALLAR
14 Aralık 2013 Cumartesi
16:00
Binbir Çiçek Çocuklar Evi
(2 – 9 yaş arası çocuklar ve aileleri için)
40 TL (bir çocuk + bir yetişkin)
Serkan Kırmızı’dan ritim çubuğu hediyeli
Rezervasyon: 0 312 448 18 18

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.