Güzel Bir Anı; Emily and The Woods

By Aralık 02, 2014 , ,

Artık Hümacığım büyüdüğünden olsa gereken mutfakta birlikte vakit geçirilebiliyor kendisiyle. Hatta iyi günündeyse gayet de keyif alabiliyor bu durumdan. Yardım ediyor, sofraya tabak, çatal filan koyuyor. Dolaptan bir şey isteyince onu veriyor. Yok canı istemediyse de gidiyor odasına kendi kendine takılıyor zaten. 
Bu mutfak fasıllarında da Tolga'nın hep yaptığı bir şeydir müzik açmak, son dönemde ben de öyle takılıyorum. Genelde de Youtube'dan çeşitli klipler açılıyor. 
Günlerden bir gün ben yine böyle müzik açmışken Hüma'cığım kliplere takıldı, hayran hayran izlemeye başladı. Fakat tabii klipleri ben de bilmediğimden bir taraftan tedirginim. O arada Tolga ya dur sen bunları ne izliyorsun, ben sana güzel bir klip açıyım dedi ve Emily and The Woods'un Steal His Heart adlı klibini açtı. 
O gün bugündür Hüma çok sever o klibi. Geçen hafta sonu bir oturuşta tam sekiz kere izledi, bir de kendi saymış.. Anne sekiz kere izledim dedi... En sonunda yeter diyip kalktı... Kalktıktan sonra da klibin mizansenini yaptık evde Hüma'nın isteğiyle... Hüma bisikletini bırakınca ben mahsuscuktan bisikleti alıp kaçıyorum filan...
Tolga'nın yorumu, klibi bu kadar sevip izledikten sonra kesin ilk aşık olduğu çocuğun bir şeylerini kaçıracak bu, artık bisiklet mi olur şapka filan mı olur :))
Ben de bu güzel anı kayıtlara geçsin diye yazayım dedim. Gün geçip de o günleri görürsek hatırlarız. Tabii bizimki büyüyünce anlatırsa kendi anılarını :)

Bu arada klip gerçekten çok tatlı, şarkı da öyle...  Tavsiye ederim.
Bu da Hüma'nın en sevdiği sahnelerden biri :)

Bunları da Okuyabilirsiniz

0 yorum

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.